Clienten over en weer synchroniseren met alle beschikbare CRM data was al mogelijk. Ondernemers merkten hier echter niet zoveel van. Het gaf met name gemak voor de accountant. Gegevens hoeven maar eenmaal te worden vastgelegd. We hebben daar nu accordering aan toegevoegd, zodat deze integratie nu ook zichtbaar is voor ondernemers.
Beschikbare stromen
Fiscaal Gemak van Unit4 biedt veel mogelijkheden om output te delen via haar API. Zowel de (voorlopige) aangiften IB, Vpb, toeslagen, (suppletie aangifte) BTW en de jaarrekening en publicatiestukken zijn beschikbaar.
Werkprocessen organiseren
Met Mijn Kantoor kun je voor de rapportages die je binnen Fiscaal Gemak voor je klanten maakt, je eigen werkprocessen inrichten. Je verkrijgt daarmee een volledig overzicht van alle producten en diensten die voor je klant onderweg zijn, inclusief doorlooptijd en voortgang. Ook je klant geef je eenvoudig inzicht in deze voortgang door middel van het klantdashboard in Mijn Kantoor.
Vanuit de werkprocessen organiseer je tevens de compliance. Per fase benoem je in de template een verantwoordelijk team of persoon/rol. Om compliance makkelijk te maken definieer je per procesfase de checklistitems die moeten worden uitgevoerd. Taken geven aan collega’s of klanten gaat eenvoudig en direct via het werkproces. Chatten met klanten of collega’s over de aangifte? Ook dat is geïntegreerd met het proces en zowel toegankelijk in de cloud als via de Mijn Kantoor App (mobiel).
Activeren van de koppeling
De koppeling is gebouwd door Databrydge. De koppeling activeer je eenvoudig via het Databrydge portaal. De documentatie is voor klanten van Mijn Kantoor beschikbaar via het support portaal (chat).