Samenwerking
Mijn Kantoor en Fiscount

Van applicatielandschap naar een overzichtelijk geheel door de samenwerking van Mijn Kantoor en Fiscount.
achtergrond-effect-round
samenwerking mijnkantoor en fiscount

In de samenwerking levert Mijn Kantoor het platform, de licentie en technische support. Fiscount levert advies en ondersteuning bij de keuzes voor applicaties, integraties, procesoptimalisaties en digitale strategie.

Gezamenlijk zetten we het platform inhoudelijk op en onderhouden we het, in de vorm van werkprocessen en templates. Mijn Kantoor borgt de technische kwaliteit van het platform; Fiscount borgt de vakinhoudelijke kwaliteit van werkprocessen en templates in het platform.

Slim werken aan businessprocessen

Heb je als accountant of administratiekantoor je werkprocessen inzichtelijk en ben je tevreden met je applicatielandschap? Dan kun je prima zelf met het platform aan de slag.

In samenwerking met Fiscount helpen we je, waar gewenst, met vraagstukken gericht op applicatie- en integratiekeuze, beheer, digitale transformatie, procesoptimalisatie en verandermanagement. Fiscount levert ook training en functioneel support op het platform van Mijn Kantoor.

De mogelijkheden van dit platform zijn voor de accountancy ongekend. Het stelt communicatie tussen accountant en klant centraal, zodat de accountant optimaal kan inzetten op het zijn van adviseur. Daarnaast zijn data en bestanden binnen de user interface direct beschikbaar wat veel efficiency oplevert. De mobiele app met daarin de chatfunctie, het dossier, de taken voor de klant en meet the team maken het helemaal af. Wij geloven dat dit platform maximaal de digitale transformatie naar de cloud voor een kantoor faciliteert. Niet alleen in techniek maar ook in werkwijze en filosofie.
Mark ter Steege, IT adviseur bij Fiscount ICT Services
Mark ter Steege MKA

Behoefte aan ondersteuning bij onboarding?

Een goede onboarding is erop gericht om je sneller operationeel te krijgen, door je werkprocessen en dienstverlening te vertalen naar de mogelijkheden van Mijn Kantoor. Tijdens een onboardingstraject verdiepen we ons in de werkwijze van je organisatie en nemen we de organisatie mee in de werking van het Mijn Kantoor Platform. Indien je kiest voor Premium komen we zelf langs op locatie om hulp te bieden bij de inrichting en verzorgen we een dagdeel training.

Inhoud pakket
Mijn Kantoor Platform
€ 0
Onboarding Lite
€ 500
Onboarding Premium
€ 1.500
Mijn Kantoor Platform
Gratis toegang
Technisch support o.b.v. chat
Functioneel support o.b.v. chat
Implementatieplan met checklist
Media marketing kit voor klanten
Online 1 op 1 training
Online hulp bij het inrichten
1 dagdeel hulp bij inrichten op locatie
1 dagdeel training bij jou op kantoor
fiscount ict service

Onboarding wordt verzorgd door de specialisten van Fiscount ICT-Service

Nieuwsgierig naar hoe Mijn Kantoor jou kan helpen bij de ultieme klantervaring?

Download brochure
Sluit Menu