-->

Grip en overzicht met Mijn Kantoor

Grip en overzicht krijg je met Mijn Kantoor. Lees in deze blog hoe Mijn Kantoor het doet. Koppel bekende applicaties en pakketten online aan jouw beveiligde kantoor omgeving.
White round circles background
Grip en overzicht met Mijn Kantoor

Wil jij het overzicht behouden van alle klantcontact en werkzaamheden die worden uitgevoerd? Eenvoudig documenten in een beveiligd dossier vastleggen, uitvragen, laten ondertekenen of accorderen? Dit allemaal vanuit één online platform? Onze powertools zorgen ervoor dat jij het overzicht en je hoofd koel houdt. Benieuwd hoe Mijn Kantoor dat doet? Lees dan snel verder.

Mijn Kantoor is jouw complete accountancy platform in de cloud. Gebouwd door accountants, voor accountants. Hierdoor weten we precies hoe belangrijk het is om een duidelijk overzicht te hebben van wat er in jouw bedrijf gebeurt in relatie tot jouw klanten. Op het platform van Mijn Kantoor heb je een overzicht van alle activiteiten. Van accorderingen, SEPA-machtigingen tot workflows, je weet het allemaal. Zo heb je geen last meer van versnipperde data en grip op jouw kantoor. Meer tijd dus voor klantgerichtheid!

Mijn Kantoor heeft een volledig beveiligd communicatieplatform. Het voldoet aan de eisen die de NBA stelt met betrekking tot het veilig communiceren met klanten. Onveilige media zoals e-mail en post zijn verleden tijd. Het risico op een datalek is daardoor vele malen kleiner. 

Mijn Kantoor is makkelijk te koppelen aan vrijwel alle bekende accountancy-applicaties. Met betrekking tot het dossier, integreer je eenvoudig jouw Sharepoint omgeving in Mijn Kantoor. Hiermee kunnen Word, Excel en Powerpoint documenten bewerkt en opgeslagen worden. Je kan dan zelfs samenwerken met cliënten die geen Sharepoint licentie hebben. Hierdoor heb je alle essentials in één gepersonaliseerde omgeving. 

Ervaar het gemak van ons overzichtelijke platform en krijg grip op jouw kantoor, met Mijn Kantoor. Zo stijg jij van marktconform, naar marktleider.