Bij het onboarden van nieuwe klanten is identificatie verplicht. Maar hoe doe je dat online en hoe houd je het eenvoudig voor jouw kantoor en je nieuwe klant?
Integratie met Mollie
Mijn Kantoor is geïntegreerd met Mollie, het online platform voor iDEAL-betalingen. Je roept de webservice eenvoudig aan tijdens een klantchat of vanuit een geautomatiseerd onboardingsproces. De webservice zorgt ervoor dat je klant met één klik zijn bankrekeningnummer valideert door middel van het uitvoeren van een 1-cent-betaling. Hiermee maak je identificatie en validatie van een nieuwe klant en diens bankrekening simpel en eenvoudig.
Toepassingen van IBAN-verificatie
Het onboarden van klanten verloopt sneller en eenvoudiger via desktop of telefoon met het gebruik van IBAN-verificatie.
Identificeer je klanten en valideer hun naam en bankrekening met de doorgegeven gegevens. Doe dit online en via je automatische onboardingsproces.
Met IBAN-verificatie zorg je voor een:
- Validatie van de eigenaar van een bankrekeningnummer;
- Een eenvoudige en laagdrempelige stap in je WWFT en klant worden proces;
- Validatie van een te factureren rekeningnummer.
Bevat alle banken
Transactiedocument voor je dossier
Wij begrijpen accountants als geen ander. Not documented is not done. Daarom kun je van elke verificatie niet alleen de klantchat en de afgewikkelde taak in je CRM raadplegen, maar ontvang je ook automatisch een transactielog van de 1-cent-betaling in je dossier.
Automatisch een transactielog in je dossier