Mijn Kantoor geaccrediteerd door belastingdienst voor IDEAL betalingen

White round circles background

We zijn verheugd dat we met ingang van deze maand door de belastingdienst geaccrediteerd zijn om IDEAL betalingen via de de belastingdienst internetkassa bij ondernemers af te leveren. Ondernemers kunnen nu eenvoudig hun aangiften BTW en Loonheffingen direct vanuit ons platform (mobiel) betalen. Minder fouten en super veel gemak.

Automatisch gesprekken starten en alle aangifte soorten via het platform bij ondernemers afleveren, ze laten goedkeuren, bespreken en betalen.

Vanuit het CRM van Mijn Kantoor is ten alle tijde bekend welke producten en diensten je clienten afnemen. Deze diensten kunnen volledig  worden uitgewerkt in een template met processtappen. Elke stap wordt onder verantwoordelijkheid van een teamlid uitgevoerd en communicatie in het gesprek, ondernemerstaken of aan te leveren stukken kunnen automatisch namens elke teamrol worden verstuurd. 

De ondernemer ervaart persoonlijke communicatie en het teamlid hoeft alleen in te grijpen op uitzonderingen, in gevallen waarin ondernemers vragen hebben of de aangifte niet willen accorderen. Het is klantgericht en efficient om standaard processen te automatiseren, waardoor er meer tijd is voor het geven van goede adviezen.

Een door de ondernemer ondertekende of geaccordeerde aangifte leidt nu opvolgend tot een IDEAL betalingslink direct vanuit de internetkassa van de belastingdienst. De betalingslink leveren wij veilig en vertrouwd af in het gesprek dat naar aanleiding van het aangifteproces is gestart.

Alles weten over het platform van Mijn Kantoor?

Download brochure