-->

Mijn Kantoor integreert met iMuis

Vanaf nu is Mijn Kantoor gekoppeld met iMUIS online. Werkprocessen in iMUIS die samenhangen met boekhouding, aangiftes en rapportages kun je nu eenvoudig via Mijn Kantoor met je klant communiceren.
White round circles background
iMuis

Vandaag kregen wij van MUIS software partnermanager Marinka Geijsen-Heijnis het heugelijke bericht dat de partner API key voor Mijn Kantoor was vrijgegeven. Vanaf nu kunnen accountants die hun klanten bedienen met iMUIS Online dan ook eenvoudig van het Mijn Kantoor platform gebruik maken om hun klanten te bedienen.

Hoe werkt de koppeling met iMuis

De koppeling kan eenvoudig via de instellingen van Mijn Kantoor worden geactiveerd. Vul de velden in (waaronder de API key) en de koppeling wordt tot stand gebracht. Voor hulp kun je altijd chatten met de support omgeving van Mijn Kantoor.

Mijn Kantoor en iMuis

Welke data wordt uitgewisseld tussen Mijn Kantoor en iMuis

De koppeling synchroniseert de relaties (bedrijven en contacten) tussen Imuis en Mijn Kantoor. De volgende data wordt daarin meegenomen: Relatienummer, Naam, Adres, Postcode, Plaats, Telefoon, Email (klant), Rechtsvorm, IBAN nr + BIC en Kvk nummer.

Door het beschikbaar hebben van deze data binnen Mijn Kantoor kun je eenvoudig werkprocessen automatiseren samenhangend met boekhouding, aangiftes en rapportages en deze via Mijn Kantoor communiceren met je klant. Door de integratie met Mijn Kantoor kun je je CRM uitbreiden met alle voor de accountancy relevante velden en vanuit een volledige database je services en diensten voor je klanten organiseren. Binnen Mijn Kantoor is aan de iMuis klanten een eigen dossier gekoppeld, die gedeeld is met je klant. Vanuit dat dossier werk je samen met je klant, Accorderen, gegevens uitwisselen en documenten en rapportages inzien is vervolgens eenvoudig via de Mijn Kantoor webportal of de Mijn Kantoor app. Je maakt je werkomgeving compleet met de klant timeline, notities, taken en single signon naar voor je klanten en collega’s relevante overige applicaties.

Wij geloven dat accountancy leidt tot de beste dienstverlening als diensten gestandaardiseerd zijn en worden gestuurd op doorlooptijd en voortgang. Samenwerken met cliënten op basis van een gedeeld dossier, waarbij de klant zelf dossierstukken aanlevert en altijd inzicht heeft in de status en voortgang van de diensten die hij heeft afgenomen. Administratieve taken zoals accorderen, ondertekenen, WWFT en onboarding regel je zo makkelijk mogelijk in via procesautomatisering.

Met als basis een specifiek Accountancy CRM en een directe integratie tussen werkprocessen, klantcommunicatie, teamcommunicatie, taken en dossier is Mijn Kantoor een van de eerste totale oplossingen die klantgericht en online samenwerken met de klant mogelijk en leuk maakt. We zijn blij dit nu ook aan accountants die werken met iMuis te kunnen bieden.