Mijn Kantoor integreert met Qics Milestones

Vanaf vandaag is een koppeling leverbaar tussen QicsMilestones (urenregistratie, facturatie, planning en projectmanagement) en Mijn Kantoor (CRM, workflow en klantcommunicatie voor de accountancymarkt)
White round circles background
Mijn Kantoor integreert met Qics Milestones
Mijn Kantoor integreert met Qics Milestones

Door QicsMilestones en Mijn Kantoor te koppelen, wordt geprofiteerd van de praktische en snelle tijdregistratie en –facturatie van QicsMilestones en de krachtige CRM, workflow en communicatie functionaliteit van Mijn Kantoor, zonder dat de gebruiker gegevens dubbel hoeft in te voeren, hoeft te beschikken over eigen servercapaciteit en –beheer of een grote investering hoeft te doen.

De koppeling

In Mijn Kantoor worden klanten aangemaakt en onderhouden. Wanneer een klant wordt aangemaakt of als er mutaties plaatsvinden in deze klantgegevens, worden deze automatisch in QicsMilestones doorgevoerd. Zo zijn de juiste en meest actuele klantgegevens beschikbaar voor urenregistratie en facturatie.

De registratie en facturatie van gewerkte uren en door te belasten kosten vindt plaats in QicsMilestones. Facturen kunnen hierin eenvoudig worden aangemaakt, bewerkt en verstuurd. Met deze gekoppelde cloud-producten bieden Qics en Mijn Kantoor een aantrekkelijke totaaloplossing voor accountantskantoren die met moderne tools interne processen en de communicatie met klanten willen verbeteren.

Mijn Kantoor integreert met Qics Milestones

Alles weten over het platform van Mijn Kantoor?

Download brochure