Betere service van en communicatie met je accountant dan ooit
Geen communicatie meer via de post of e-mail, maar veilig online stukken accorderen en overzicht in je financiën. Met het platform van Mijn Kantoor heb je als ondernemer alle financiële zaken overzichtelijk in één omgeving.
Mijn Kantoor Klantapp: samen met je accountant vanuit één platform werken
Met Mijn Kantoor heb je als ondernemer:
inzicht en overzicht in de voortgang en status van de diensten van je accountant
snel en makkelijk contact met de juiste expert binnen het accountantskantoor
de mogelijkheid om snel aangiften, jaarwerk en opdrachten te accorderen
een veilige manier om te communiceren, ook over bedrijfsgevoelige informatie
Makkelijk contact
Vanuit het accountantskantoor werken diverse mensen aan je dossier; boekhouders, accountants, fiscalisten, loon- en pensioenadviseurs en bedrijfsadviseurs. Via Mijn Kantoor leg je makkelijk contact met de juiste persoon via chat (berichtenfunctie), telefoon of voor het maken van een afspraak. Door de centrale opslag van informatie is elke medewerker van het kantoor op de hoogte van gemaakte afspraken en belangrijke zaken. Informatie hoef je maar één keer te delen.
Eenvoudig dossier
Snel accorderen
Inloggen in meerdere applicaties voor verschillende producten en diensten … op papier aangiften, jaarrekeningen of opdracht-bevestigingen accorderen … Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan? Via het platform van Mijn Kantoor kun je online of in de mobiele app een handtekening zetten of het geleverde afkeuren met opmerkingen. Dit bespaart zowel jou als je accountant tijd, dat de kwaliteit ten goede komt.