Betere service en communicatie dan ooit tevoren met je accountant

Betere service en communicatie dan ooit tevoren met je accountant

Geen communicatie meer via de post of e-mail, maar veilig online stukken accorderen en overzicht in je financiën. Met het platform van Mijn Kantoor heb je als ondernemer alle financiële zaken overzichtelijk in één.

Mijn Kantoor Klantapp: samen met je accountant vanuit één platform werken

Met Mijn Kantoor heb je als ondernemer

inzicht en overzicht in de voortgang en status van de diensten van je accountant

snel en makkelijk contact met de juiste expert binnen het accountantskantoor

de mogelijkheid om snel aangiften, jaarwerk en opdrachten te accorderen

een veilige manier om te communiceren, ook over bedrijfsgevoelige informatie

Makkelijk contact

Vanuit het accountantskantoor werken diverse mensen aan je dossier; boekhouders, accountants, fiscalisten, loon- en pensioenadviseurs en bedrijfsadviseurs. Via Mijn Kantoor leg je makkelijk contact met de juiste persoon via chat (berichtenfunctie), telefoon of voor het maken van een afspraak. Door de centrale opslag van informatie is elke medewerker van het kantoor op te de hoogte van gemaakte afspraken en belangrijke zaken. Informatie hoef je maar één keer te delen.

Eenvoudig dossier

Iets opzoeken of terugvinden: als informatie verspreid is over email, dropboxen, applicaties en post, is dat een behoorlijk werk. In Mijn Kantoor vind je een veilig, online dossier met alle zaken die jij of je accountant ooit hebben gedeeld. Via het platform kun je chatten over de voortgang van producten of diensten of het aanleveren van informatie. Je dossier is altijd bereikbaar, op een desktop of via een app, in de cloud.

Snel accorderen

Inloggen in meerdere applicaties voor verschillende producten en diensten … op papier aangiften, jaarrekeningen of opdracht-bevestigingen accorderen … Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan? Via het platform van Mijn Kantoor kun je online of in de mobiele app een handtekening zetten of het geleverde afkeuren met opmerkingen. Dit bespaart zowel jou als je accountant tijd, dat de kwaliteit ten goede komt.

Slimme notificaties

Weet je op welke tijd je aan welke administratieve verplichtingen moet voldoen? Of welke interessante ontwikkelingen er zich in je cijfers afspelen? Het platform van Mijn Kantoor kan gekoppeld worden aan externe applicaties en daaruit interessante data over je bedrijf ophalen. Werkprocessen van Mijn Kantoor genereren notificaties voor jou en je accountant.

Veilig communiceren

De AVG, privacywetgeving, stelt strenge eisen aan communicatie van zakelijke dienstverleners met hun klanten. Dat geldt in het bijzonder voor accountants en boekhouders, die met jouw bedrijfsgevoelige informatie werken. Email en post zijn onveilig, omdat er makkelijk fouten gemaakt kunnen worden. Het beveiligde platform van Mijn Kantoor zorgt ervoor dat bestanden en data rechtstreeks in jouw dossier worden opgeslagen, op een server in de EU, en dat ze betrouwbaar uitgevraagd kunnen worden.
Nieuwsgierig? Kom alles te weten over Mijn Kantoor

Nieuwsgierig? Kom alles te weten over Mijn Kantoor

Reacties zijn gesloten.