Nieuws


Webinar ‘Nooit Meer Overwerken’ slaat aan bij accountants- en administratiekantoren
Ruim 100 medewerkers van accountants- en administratiekantoren woonden op donderdag 13 april het interactieve webinar ‘Nooit Meer Overwerken’ bij.

Groei van administratief ondersteuner naar strategisch kantoor
Er is iets interessants aan de hand in accountantland. Lang stond deze sector aardig stil en deden kantoren het zoals ze het al jaren deden.

Er zijn accountantskantoren die stressloos de piekperiode doorkomen. Weten hoe?
Bijna 1 op de 5 accountants viel ooit uit door stressgerelateerde klachten en bijna 40% van hen heeft een verhoogd of hoog stressniveau. Dat blijkt uit een onderzoek dat Movir uitvoerde. De accountancywereld kampt duidelijk met een werkdrukprobleem.

Hee accountant, je laat groeikansen liggen
Het moderniseren van je accountantskantoor kan je winst en de kwaliteit van je dienstverlening flink verhogen. Toch grijpen veel kantoren deze groeikans nog niet.

Vacature Customer Success Medewerker
Voor Mijn Kantoor, hét communicatieplatform voor de accountancy zijn wij op zoek naar een Customer Success Medewerker Mijn Kantoor is op dit moment een van

Vijf tips voor transparantere communicatie
In deze blog geven wij jou vijf tips hoe je met Mijn Kantoor transparantere communicatie bereikt. Geef klanten een wow-gevoel en transparantie.

Grip en overzicht met Mijn Kantoor
Grip en overzicht krijg je met Mijn Kantoor. Lees in deze blog hoe Mijn Kantoor het doet. Koppel bekende applicaties en pakketten online aan jouw beveiligde kantoor omgeving.

Niet langer een zoektocht naar de juiste documenten – voorkom data-versnippering!
Voorkom Data-versnippering met Mijn Kantoor. Zet het platform in om al je bronbestanden op één plek te krijgen, tijd te besparen en het beste voor je klant te bereiken.

Waarom een goed planbord bijdraagt aan productiviteit
Het heeft geen zin om harder te gaan werken, als je niet slimmer gaat werken. Goed en soepel plannen, is hiervoor een belangrijk instrument. Als

Vacature Sales Consultant
Voor Mijn Kantoor, het dienstverleningsplatform voor de Accountancy zijn wij op zoek naar een Sales Consultant Mijn Kantoor is op dit moment een van de

Mijn Kantoor geaccrediteerd door belastingdienst voor IDEAL betalingen
We zijn verheugd dat we met ingang van deze maand door de belastingdienst geaccrediteerd zijn om IDEAL betalingen via de de belastingdienst internetkassa bij ondernemers

Wat accountants van banken kunnen leren
Banken zijn hard op weg om te gaan concurreren met accountants. Waarom lukt het banken zo goed om tot de accountancy-markt toe te treden en een verschil te maken?

Digitale transformatie in de accountancy – 3 randvoorwaarden
Digitale transformatie is noodzaak in de accountancybranche. Het raakt de bedrijfsvoering en de relatie met de klant fundamenteel. Hoe doe je dit doordacht?

Je accountantskantoor verbeteren – 5 voorwaarden voor succes
Een succesvolle transitie naar nieuwe werkwijzen en systemen gaat over verandering. Hoe neem je je team mee in deze verandering? In deze blog geven we je 5 bouwstenen voor succes.

CRM self service – de sleutel tot een up-to-date CRM
Een up-to-date CRM is essentieel om een goede klantbeleving te creëren en je dienstverlening soepel te laten lopen. Wij introduceren CRM self service, waarbij je klanten zelf hun basisgegevens kunnen inzien en wijzigingen kunnen initiëren.

IBAN-verificatie – eenvoudig klanten identificeren en valideren via Mijn Kantoor
Mijn Kantoor is geïntegreerd met Mollie. Nieuwe klanten identificeer en valideer je eenvoudig via een 1-cent-betaling in je online onboardingsproces.

Hoe onderscheidt jouw kantoor zich in een snel digitaliserende wereld?
De digitalisering is hard op weg het accountants- en administratieberoep blijvend te veranderen. Nieuwe spelers zoals banken en softwarepartijen zagen aan de poten van je stoel. Hoe ga jij stand houden tegen deze nieuwe concurrenten?

De cloud en dossiervoering: 5 spelregels voor accountants
De cloudwatervrees neemt onder accountants af en de bereidheid om data online te ontsluiten neemt toe. Maar waar moet je op letten om dat goed, slim en veilig te doen?

Rechtsgeldig digitaal ondertekenen: uiteindelijk draait het om bewijskracht
De vraag of een digitale handtekening net zo rechtsgeldig is als een natte handtekening is snel en volmondig met ‘ja’ te beantwoorden. Echter, de vraag is meer: kun je de ondertekening bewijzen?

Exact online: BTW-aangifte accorderen, dossierintegratie en CRM-synchronisatie
Via Mijn Kantoor ontsluit je eenvoudig het Exact online-dossier, de BTW-aangifte en synchroniseer je klanten en contacten via CRM.

Mijn Kantoor integreert met Nextens
In november en december hebben de development teams van Mijn Kantoor en Nextens hard gewerkt aan een integratie tussen beide applicaties. De samenwerking verliep vlot en we zijn trots op het eindresultaat waarbij aangiften veilig en automatisch bij de juiste ondernemers worden afgeleverd.

Mijn Kantoor levert ondernemers aangifte loonheffingen, loonstroken en SEPA bestand via chat.
Vandaag is de integratie met Nmbrs live gegaan. Na activatie van de integratie worden loonstroken, aangiften en betalingsbestanden automatisch bij ondernemers bezorgd.

CRM integratie met Fiscaal Gemak uitgebreid naar Accorderen
De CRM integratie met Fiscaal Gemak was makkelijk maar echt leuk wordt het pas met deze uitbreiding. Ondernemers kunnen nu diverse aangiftesoorten via Mijn Kantoor inzien en accorderen.

De klant centraal stellen in je kantoor is een mindset. Borg dit principe in je CRM.
Klanten zijn het bestaansrecht van een kantoor. Zij genereren omzet en winst. Toch zijn kantoren vaak intern gericht en met zichzelf bezig. Zet software in om een klantgerichte mindset duurzaam in je bedrijfsvoering te verankeren.

De manier om je klant beter van dienst te zijn: Agile (samen) werken
Zorg dat je accountantskantoor werkt vanuit een geavanceerd CRM systeem waarbij alle medewerkers bij de klantdata kunnen. Klanten worden hierdoor sneller en effectiever geholpen. Ook gaat de productiviteit omhoog, omdat het zoeken naar bestanden, data en werkprocessen tot het verleden behoort.

Hoe ga je te werk bij het zelf maken van workflows voor je accountantskantoor?
Workflow automatisering is een krachtig instrument om kwaliteit, efficiency, klantgerichtheid en compliance te borgen. Echter er is eerst wel werk aan de winkel. Het kantoor moet standaarden maken. Hoe ga je te werk?

Welke beveiligingsmaatregelen komen kijken bij het verwerken van data?
Mijn Kantoor is het integratie en communicatieplatform voor de accountancy. Op het platform komen alle gegevens, data en bestanden met betrekking tot klant- en kantoorprocessen samen. De veiligheid van gegevens van accountants en hun klanten is derhalve essentieel voor de integriteit van het platform.

Workflow automatisering is meer dan compliance alleen
Een misvatting die leeft onder accountants is dat workflow automatisering als doel heeft compliance te verbeteren. Echter er zijn zoveel meer voordelen. In dit blog leggen we uit welke dat zijn.

Sharepoint integratie met Mijn Kantoor beschikbaar
De integratie met Sharepoint maakt het mogelijk binnen Mijn Kantoor Office bestanden te bewerken en bestanden onder eigen beheer van het accountantskantoor te plaatsen.

Nieuwe software implementeren is geen IT project maar een veranderproject
Nieuwe software is an sich geen garantie voor succes. Het heeft impact op mensen en werkwijzen van een organisatie. In deze blog geven we 2 aanbevelingen om software wél succesvol te implementeren, plus 10 randvoorwaarden voor ICT binnen accountantskantoren.

Mijn Kantoor integreert met iMuis
Vanaf nu is Mijn Kantoor gekoppeld met iMUIS online. Werkprocessen in iMUIS die samenhangen met boekhouding, aangiftes en rapportages kun je nu eenvoudig via Mijn Kantoor met je klant communiceren.

Mijn Kantoor integreert met Qics Milestones
Vanaf vandaag is een koppeling leverbaar tussen QicsMilestones (urenregistratie, facturatie, planning en projectmanagement) en Mijn Kantoor (CRM, workflow en klantcommunicatie voor de accountancymarkt)