Klantverhalen

Klantverhalen

Ontdek hoe moderne accountantskantoren de software van Mijn Kantoor inzetten voor veilige en vlekkeloze communicatie met de klant. 

Zo voorziet 216 meer dan 2500 klanten van transparante communicatie met Mijn Kantoor

216 is een innovatief accountantskantoor met 7 vestigingen en 70 medewerkers. Door te digitaliseren met de accountancy CRM van Mijn Kantoor tilt CEO van 216, Richard Smid, met zijn team de klantervaring naar een hoger niveau.
Nauwkeurig inzicht
Communicatie op één plek
Koppeling met andere applicaties

Meer overzicht en capaciteit via één platform voor OA Finance

Orphy Anches is eigenaar en directeur van OA Finance, een administratiekantoor met een vijftal medewerkers. De focus ligt op boekhouding en belastingadvies. Sinds 2022 werkt OA Finance met de software van Mijn Kantoor. Dit is prettiger en efficiënter dan werken met verschillende losse applicaties.
Efficiënter werken
Meer capaciteit
Verbeterde workflows

Digitalisering helpt zeer mee met de verbetering van de bedrijfsvoering

Bart Bullens RA is werkzaam bij Bullens Accountants, een middelgroot accountantskantoor met 15 medewerkers gevestigd in Waalwijk (Br.). Het familiebedrijf is gestart door opa Bullens en wordt nu geleid door eigenaar/directeur Paul Bullens. De plannen zijn dat Bart en zijn broer Jan het bedrijf overnemen. Sinds eind 2021 werkt Bullens naar volle tevredenheid met software van Mijn Kantoor.
Digitalisering
Automatisering
Papierloos werken

Slimme processen door grenzeloze software voor iQOUNT

Voor klantcommunicatie gebruikt iQOUNT adviseurs & accountants Mijn Kantoor, waarmee processen zijn verrijkt. Op tijd actuele cijfers, verder kijken dan gebaande paden, maar vooral: veel contact met de klant en optimaal gebruik van de software.
Automatisering
Integraties
Informatie in één oogopslag

Geen overwerk meer voor UWBS: Mijn Kantoor in de praktijk

UWBS heeft met 16 medewerkers Mijn Kantoor geïmplementeerd. We spreken met eindbaas en CEO drs. Gerben de Man MSc die vertelt wat Mijn Kantoor in de praktijk heeft gebracht.
Efficiënter werken
Meer overzicht
Verbeterde processen

Ook behoefte aan overzicht in activiteiten en klantdossiers?

Dankzij het 360-graden overzicht met Mijn Kantoor hoef je je nooit meer zorgen te maken over compliance. Boek vandaag jouw persoonlijke demo en krijg een tour door ons platform.