Premium Support

Extra support en begeleiding voor de digitale transitie van jouw kantoor

White round circles background
samenwerking mijnkantoor en fiscount

Mijn Kantoor levert in de basislicentie het platform, de licentie en technische support. Mijn Kantoor kan echter ook extra advies en ondersteuning bieden bij het implementeren van nieuwe werkwijzen en systemen. 

Denk daarbij bijvoorbeeld aan training (op locatie of online), het inrichten van proces standaarden, het ondersteunen bij visie en urgentie formulering, het begeleiden van procesoptimalisatie of het adviseren van directies met betrekking tot te maken inrichtingskeuzes.

Slim werken aan businessprocessen

Heb je als accountant of administratiekantoor je werkprocessen inzichtelijk en heb je een projectleider opgelijnd? Dan kun je prima zelf met het platform aan de slag.

Met Premium Support helpen we je, waar gewenst, met vraagstukken gericht op applicatie- en integratiekeuze, beheer, digitale transformatie,  medewerkerrtraining, procesoptimalisatie en verandermanagement. Ook kunnen we je voor specifieke dienstverlening doorverwijzen naar samenwerkende adviseurs zoals Docco en Full Finance of koepelorganisaties zoals SRA, NOAB en Fiscount.

6 jaar geleden stapte ik uit de traditionele accountancy. Ik vond dat het anders moest. Ik heb mijn kantoor opgezet als het modernste kantoor van de regio. Een vaste maandprijs voor een volledig geautomatiseerde administratie en 24/7 inzicht en contact. Mijn Kantoor sluit exact aan op die filosofie. We zijn in 2019 met Mijn Kantoor gestart. Klanten en medewerkers zijn enthousiast, waardoor we als kantoor nog meer in verbinding met onze klanten staan.

Pieter Kuenen, adviseur en kantooreigenaar Kubus Cuijk

white rounds background

Behoefte aan extra ondersteuning bij onboarding?

Een goede onboarding is erop gericht om je sneller operationeel te krijgen, door je werkprocessen en dienstverlening te vertalen naar de mogelijkheden van Mijn Kantoor. Tijdens een onboardingstraject verdiepen we ons in de werkwijze van je organisatie en nemen we de organisatie mee in de werking van het Mijn Kantoor Platform. Indien je kiest voor Premium komen we zelf langs op locatie om hulp te bieden bij de inrichting en verzorgen we een dagdeel training.

Inhoud pakket
Standaard onboarding
€ 0 *
Premium Lite
€ 500
Premium
€ 1.500
Mijn Kantoor Platform
Gratis toegang
Technisch support o.b.v. chat
Functioneel support o.b.v. chat
Implementatieplan met checklist
Media marketing kit voor klanten
Online 1 op 1 training
Online hulp bij het inrichten
1 dagdeel hulp bij inrichten op locatie
1 dagdeel training bij jou op kantoor

* De hier vermelde pakketten en prijzen staan los van de eenmalige opstartkosten voor het platform. Zie onze tarieven voor meer informatie.

Nieuwsgierig naar hoe Mijn Kantoor jou kan helpen bij de ultieme klantervaring?

Download brochure