Klantverhaal

Geen overwerk meer voor UWBS: Mijn Kantoor in de praktijk.

We bezoeken vandaag UWBS financial services in Maartensdijk. Een gedegen financiële partner met een voornamelijk online dienstenpakket. Daarnaast verraadt de functie aanduiding van de medewerkers op de website hun eigenzinnige karakter. Er werken heuse ICT Wizards, Accounting Ninja’s en een Verloningskoning. De organisatie met 16 medewerkers heeft onlangs Mijn Kantoor geïmplementeerd. We spreken met eindbaas en CEO drs. Gerben de Man MSc die vertelt wat Mijn Kantoor in de praktijk heeft gebracht.

White round circles background
CHIE9191 Chiel Eijt

Een direct effect tot nog toe is dat het periodiek overwerken om de BTW en administratie cyclus op tijd af te krijgen tot het verleden behoort. Door Mijn Kantoor worden aangiften direct vanuit Exact bij cliënten afgeleverd en geaccordeerd. De cyclus is compleet in beeld en upload van aangiften in de email behoort tot het verleden.

Gerben: “Door Mijn Kantoor hebben we nu veel financiële zaken in een overzichtelijke en gebruiksgemakkelijke omgeving. De communicatie in de vorm van gesprekken is overzichtelijk en makkelijk te zien voor alle medewerkers. Voorheen was dit bij contact via de mail al snel niet meer te volgen. Ook de mogelijkheid van het aanmaken van taken en workflows brengt meer overzicht. Zo zie je welke taak bij welke medewerker ligt en wat de voortgang is van een workflow.”

“Onze cliënten merken ook dat ze meer overzicht hebben. Alle gesprekken, het dossier en de aan hen verstrekte taken zijn allemaal overzichtelijk terug te vinden in de app of de website. Ze kunnen makkelijk en snel contact met ons opnemen en de opvolging ligt meteen bij de juiste medewerker. Door de diverse koppelingen met pakketten zoals NMBRS (loonstroken komen automatisch in Dossier terecht) hoeven klanten minder systeem inlogs te monitoren. Dit wordt als zeer prettig ervaren.”

Wat heeft Mijn Kantoor betekent voor veranderingen in de kantoororganisatie in relatie tot efficiency, compliance en klantgerichtheid?

Gerben de Man

Vanuit de cliënten krijgen we te horen dat het contact de laatste tijd verbeterd is. Dit is mede te danken aan het gebruik van Mijn Kantoor. Minder handelingen voor UWBS en de cliënt omdat er veel in één omgeving mogelijk is. Door de integraties en het werken vanuit een CRM, waarbij communicatie, taken en werkprocessen inzichtelijk en overzichtelijk zijn besparen wij veel tijd met zoeken en navragen. Deze tijd besteden we nu direct aan onze cliënten.

Tot slot: de IDEAL functie waarmee belastingbetalingen meteen gerealiseerd kunnen worden ná accordering is helemaal super. Dit is een verdergaande stap in het vergemakkelijken van alle processen voor de cliënt.

 

Nieuwsgierig naar hoe Mijn Kantoor jou kan helpen bij de ultieme klantervaring?

Download brochure