Exact online: BTW-aangifte accorderen, dossierintegratie en CRM-synchronisatie

Via Mijn Kantoor ontsluit je eenvoudig het Exact online-dossier, de BTW-aangifte en synchroniseer je klanten en contacten via CRM.
White round circles background

Mijn Kantoor werkt heel goed samen met Exact Online. Dankzij de integratie kun je klantgegevens, bestanden en de BTW-aangifte synchroniseren. En via Mijn Kantoor kun je de gegevens eenmalige vastleggen en ontsluiten.

CRM-integratie

Door Mijn Kantoor en Exact online te koppelen is het mogelijk om gegevens te synchroniseren. Je maakt een van de pakketten daarbij eenvoudig leidend. Gegevens hoef je maar één keer vast te leggen en je hebt de mogelijkheid om vanuit een volledig CRM (al dan niet gekoppeld aan een werkproces) een administratie aan te maken én tegelijkertijd via de workflow gegevens voor de opstart uit te vragen bij je client. Ook kun je snel met Mijn Kantoor aan de slag door de basisgegevens als start voor je CRM vanuit Exact online (eenmalig) te synchroniseren.

Gegevens die in de synchronisatie betrokken zijn, zijn onder andere clientnaam, NAW-gegevens, KVK-nummer, bankrekening, contact(en), e-mailadres(sen), RSIN-nummer en BTW-nummer.

BTW-aangifte

Een tweede aspect van de integratie met Exact online is de mogelijkheid om de BTW-aangifte, zodra die is gegenereerd, automatisch op het Mijn Kantoor-platform beschikbaar te maken. Clienten van het kantoor kunnen dan de BTW-aangifte raadplegen op het platform of via de Mijn Kantoor-app. Ook is het mogelijk om door middel van onze SBR autoflow de aangifte direct in accorderingsmodus of ter informatie via een bericht pro-actief bij de client aan te bieden. Clienten accorderen eenvoudig via de app of via web op basis van e-mailnotificatie.

Exact online
Exact online

Alles weten over het platform van Mijn Kantoor?

Download brochure