Mijn Kantoor levert ondernemers aangifte loonheffingen, loonstroken en SEPA bestand via chat.

Vandaag is de integratie met Nmbrs live gegaan. Na activatie van de integratie worden loonstroken, aangiften en betalingsbestanden automatisch bij ondernemers bezorgd.
White round circles background
Mijn Kantoor levert ondernemers aangifte loonheffingen, loonstroken en SEPA bestand via chat.

Na het kunnen accorderen van jaarrekeningen, aangiften BTW, IB en Vpb kunnen ondernemers die klant zijn bij accountants die werken met Nmbrs nu ook eenvoudig de aangifte loonheffingen accorderen via Mijn Kantoor. Ook kunnen ze direct loonstroken inzien en netto lonen en belastingen betalen via het afgeleverde SEPA bestand.

Alle diensten op 1 plek

Voor ondernemers is het vervelend als zij voor standaard accountancy diensten in meerdere applicaties moeten inloggen. Mijn Kantoor levert 1 user interface voor alle standaard diensten, organiseert input voor aangiften en rapportages via taken en levert alle output af via het samenwerkingsportaal of de Mijn Kantoor App. Ondernemers ontvangen van nieuwe berichten push- en/of emailnotificatie.

Aangifte loonheffingen

Is de aangifte loonheffingen gereed dan wordt deze automatisch ter accordering, ter ondertekening of ter informatie aangeboden aan de ondernemer. Vragen stellen gaat eenvoudig via de chat. Een ondernemer kan de aangifte accorderen via zijn mobiel of via het samenwerkingsportaal. Mijn Kantoor verzendt een goedgekeurde aangifte naar Digipoort.

MijnKantoor - Aangifte loonheffingen

Organiseer compliance, kwaliteit en communicatie

In Mijn Kantoor kun je je communicatie rondom het maandelijkse salarisverwerkingsproces organiseren via chat. De chat is daarbij gekoppeld aan een maatwerk ingericht salarisverwerkingsproces voor je kantoor, inclusief checks per fase en controle op basis van een vierogen of teamleider principe. De doorlooptijd en voortgang van het proces wordt gemeten voor elke klant. Vanuit de workflow automatiseringen kun je automatisch berichten versturen, taken geven of documenten uitvragen. Dit is zowel handig bij het maandelijks terugkerend proces alswel het op basis van een standaard proces onboarden van nieuwe salarisklanten.

Alles weten over het platform van Mijn Kantoor?

Download brochure